איך מתבצע איטום גגות?

נזילת גג היא בעיה שניתן לפתור בעזרת איטום נכון. סוגי הנזילות השונים הם: חדר רחצה, שירותים, אוורור לחדר, אוורור למטבח, אוורור חלונות ותעלת אוויר. אחד הדברים הנפוצים ביותר שיכולים להוביל לנזילה הוא אי איטום נכון של חומר הקירוי.

ניתן למנוע נזילת גג על ידי ביצוע איטום לחורף המתאים במיוחד לגג שלכם. חלק מסוגי הנזילות הנפוצים ביותר הם: חדר אמבטיה, שירותים, אוורור חדר, אוורור מטבח, אוורור חלונות ותעלת אוויר. אחד הדברים הנפוצים ביותר שיכולים להוביל לנזילה הוא נזילה בין הקורות

בניית גג חסין נזילה היא לא הדבר היחיד שצריך לעשות. צריכה להיות מערכת מתאימה כדי להבטיח שלא יזלו מים מהבניין. גג אטום לנזילות מגיע עם יתרונות מסוימים כגון:

מאיפה מגיעות הדליפות? כיצד תוכל לקבוע אם הגג שלך נטול נזילות? תפקידו של קבלן הגגות הוא לזהות נזילות שכבר נמצאות בגג ולתקן אותן.

אם אתם בונים בית או סוג אחר של מבנה, ישנם סוגים שונים של נזילות שיכולות להתרחש. אלו כוללים:

הנזילה השכיחה ביותר בבתי מגורים היא נזילת מים דרך הקירות, התקרה, הרצפות והצוהר. בביצוע שינויים בבית מבלי לוודא שכל התיקונים הנדרשים הושלמו זה כמו לנסות ללבוש מעיל מבלי להכניס בו חורים קודם. אם אינך יודע מה צריך לתקן (כגון הקיר שנראה בסדר אבל לא מספיק חזק), אז תיקון אלה יגדיל את הסיכוי שלך לבעיות בתיקונים עתידיים.

דרך לאתר נזילות בגג היא באמצעות הפעלת חום. ניתן להשיג זאת על ידי הפעלת תנורי חימום או שימוש במנורות סולאריות מיוחדות.

לכל בניין יש גג. עם זאת, גג בניין יכול לדלוף. במקרה זה, הדליפות עשויות להשפיע על השלמות המבנית. תנורי חימום ואורות שמש יכולים לשמש גם כאמצעי מניעה להפחתת נזילות ולמתן חום בחודשי החורף.

איך מחליטים האם כדאי להוציא כסף על הטכנולוגיות הללו?

הגג הוא חלק חשוב במבנה המשמש כמקשר בין העור החיצוני של המבנה לפנים שלו. הגג הוא האזור שבו איכות הבניין באה בסימן שאלה. נזילות גגות הן בעיה נפוצה בבניינים רבים, במיוחד בעונות החמות. נזילה עלולה לפגוע בבריאות האנשים המתגוררים בבניין או לפגוע בו בעצמו.

המערכת הייתה די פשוטה, שמים שכבה על הגג שבה מתחילה הנזילה ונותנים לזמן מה לעבור. אחרי זה אתה בודק אם יש עוד דליפות או לא כעבור זמן מה. כך תוכלו לזהות כל נזילה בגג מבלי שתצטרכו להוציא סכום עתק על תיקון הגג. אם אין דליפה אז מערכת זו יכולה לזהות שלא ירד גשם בתקופה האחרונה ובכך למנוע בעיות עם דליפה בעתיד!

תיקון נזילות בגג הבניין שלכם מצריך איש מקצוע

איטום נזילות בגג היא בעיה נפוצה. זהו אחד התחומים המאתגרים ביותר של קירוי. קבלן גגות מיומן חייב להיות מסוגל לתקן כל בעיה במינימום נזק לבית או לרכוש של הלקוח שלו. ניתן להשיג זאת על ידי הזמנת מומחה המתמחה בתיקונים ותיקונים בגגות. עם זאת, אם זה לא אפשרי בגלל עלות, אתה יכול לשכור מישהו שמתמחה בתיקון נזילות באמצעות פתרונות אוטומטיים כמו מערכות איתור נזילות וכלים לתיקון נזילות.

כיום ישנן מערכות זיהוי נזילות אוטומטיות רבות שתוכלו לקנות באינטרנט או בחנות לחומרי בניין המקומית שלכם. הם נועדו לזהות בעיות דליפה מבלי לגעת בה אפילו עם הידיים. הייחודיות של מערכות אלו טמון בעובדה שהן פועלות לחלוטין על בסיס נתונים, שאותם הן אוספות באמצעות חיישנים המותקנים בביתכם.

נזילה בגג יכולה לבזבז הרבה זמן וכסף. זה גם יוצר את הסיכון של עובש וטחב. אין דרך אחרת למנוע זאת מאשר איטום הנזילות והגנה על המבנה מפני רטיבות.

ישנן דרכים שונות לאטום נזילה:

גג בניין הוא הנקודה החלשה ביותר בבניין. זה דולף כשמים נכנסים פנימה וכדי להבטיח שזה לא יקרה יותר, צריך לטפל בחלקים הדולפים של הגג.

אטמי הגג נזילות בבניין. זה חוסך הרבה זמן ואנרגיה, במיוחד בחודשי החורף שבהם קשה למצוא סיבה לדליפה.

לרוב, איננו יודעים מה הסיבה לדליפה. סיבה אפשרית אחת היא חדירת מים למעטפת הבניין. עם זאת, אנו יכולים להבחין כי רוב הגגות בבניינים שלנו אינם אטומים כהלכה ו/או מכוסים בחומרי קירוי כגון רעפים או רעפים.

גג הבניין הוא החלק הקשה ביותר לאיטום. קשה מאוד לאטום אותו כי הוא מכיל דליפות. ראינו את הגג דולף בעבר, אבל נניח שזה קורה שוב. בעזרת סיוע של איש מקצוע, נוכל להיפטר מהדליפה הזו במהירות וביעילות.

לסיכום

גג הוא מרכיב קריטי בבניין. אם זה דולף, זה יכול לגרום לפגיעה בשלמות המבנית של הבניין. תנורי חימום ואורות שמש יכולים להפחית את הצורך בתיקונים ולהגביר את היעילות האנרגטית בבניינים.

בגג דולף ניתן לאתר נזילה בבדיקת חדירה. בבדיקת איתור דליפות, בודק החדירה משתמש במערך כלים לביצוע הבדיקה ולאיתור כל דליפה.

רויאל גרדן

רויאל גרדן

הרבה דברים מעניינים קורים בגן ובעולם רהיטי הגן שלנו, ולכן אני כאן, אחד שאוהב רהיטים ואסתטיקה, ורוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על העולם הזה והסביבה, אני בטוח שתגלו כמה דברים חדשים.

רויאל גרדן

הרבה דברים מעניינים קורים בגן ובעולם רהיטי הגן שלנו, ולכן אני כאן, אחד שאוהב רהיטים ואסתטיקה, ורוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על העולם הזה והסביבה, אני בטוח שתגלו כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות