איך בוחרים ריהוט גן?

ריהוט הוא חלק מרכזי בכל גינה. סוג הרהיטים שתבחרו תלוי במה שתרצו לעשות בגינה שלכם. האם אתה רוצה להירגע עם קפה ולקרוא עיתון, או ליהנות מברביקיו עם חברים?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת רהיטים הוא למה אתה מתכנן להשתמש בו. אם אתם מחפשים מקום ליהנות מכוס תה או קפה, כיסאות נצרים ושולחנות הם אידיאליים מכיוון שהם קלים ונוחים. אם אתם מחפשים פינת אוכל חיצונית, כיסאות קש יכולים לשמש גם כמושבים ליד השולחן או כמקום להניח בו את המשקאות. רהיטי עץ, כגון שולחנות וספסלים, מושלמים אם יש ילדים במשפחה – במיוחד אם הם לא תמיד מפוקחים!

בחירת ערכות ריהוט גן לבית היא משימה לא פשוטה.

לעתים קרובות זה מרגיש כאילו אתה עומד בפני כמות מדהימה של אפשרויות, שכולן נראות אותו הדבר.

הדרך הטובה ביותר לבחור ריהוט גן היא לחשוב בשביל מה אתה צריך אותו.

גמור או לא גמור? עץ טבעי ולא מטופל יזדקן יפה בשמש ויספק קסם כפרי לחלל החיצוני שלך.

אם אתם מחפשים משהו מודרני יותר, אז אלומיניום, נירוסטה או פלסטיק עשויים להתאים יותר לצרכים שלכם.

לעתים קרובות אנשים חושבים שריהוט מתכת יחליד אך רובם עשויים מפלדה עדינה מצופה אבקה אשר לא תחליד אם מטופלים כראוי.

קל למצוא רהיט גן אטרקטיבי, נוח ובמחיר סביר. יש כל כך הרבה סוגים שונים של ריהוט חוץ לבחירה.

ריהוט יכול להיות עשוי מעץ, אלומיניום או ברזל יצוק. עץ הוא חומר טבעי שנראה טוב ומרגיש מזמין בגינה. זה גם קל משקל ועמיד, אבל זה יכול לתפוס הרבה מקום במחסן הגינה שלך אם אין לך מקום לאחסון. ריהוט אלומיניום קל משקל ועמיד בפני חלודה, מה שהופך אותו לחומר אידיאלי למי שרוצה לשמור על שטח האחסון שלו קטן ככל האפשר. גם לרהיטי ברזל יצוק יש את היתרונות האלה, אבל הם זקוקים לתחזוקה מדי פעם כדי לשמור על מראה יפה לאורך שנים.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת ריהוט גן הוא סוג ריהוט הגן אותו אתם מחפשים. הסוגים הנפוצים ביותר הם עץ, מתכת, נצרים או פלסטיק. אז אתה צריך להבין מהן ההעדפות שלך ואת החומר שיעבוד הכי טוב בסביבה שלך.

יש אנשים שמעדיפים עץ בגלל שהוא יותר אורגני אבל רבים מעדיפים מתכת בגלל שהוא עמיד יותר ודורש פחות תחזוקה. אם יש לכם בריכה או גרים באזור שבו יורד גשם רב אז כדאי לבחור ברהיטי שרף במקום עץ כי הוא לא ירקב בקלות כמו עץ כשהוא חשוף למים לפרקי זמן ארוכים. ואם אתם מתכננים לאכול בחוץ אז ברור שכסאות ושולחנות פלסטיק יהיו האפשרות הטובה ביותר; אחרת ניתן להשתמש גם בכיסאות מתכת ושולחנות כי הם לא נשרטים

כשבאים לבחור ריהוט גן, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. ישנם מספר סוגים שונים של חומרים מהם עשויים הרהיטים – כאשר חלקם עמידים ופרקטיים יותר מאחרים.

סוגי ריהוט גן כוללים:

– ראטן: עשוי מחומרים צמחיים ארוגים, סוג זה של ריהוט גן הוא זול יחסית אך עשוי שלא להחזיק מעמד זמן רב במזג אוויר קשה.

– עץ: חומר טבעי שיעמוד בפני פגעי מזג האוויר, אך דורש תחזוקה והגנה מפני חרקים וחרקים.

– מתכת: עמיד ופרקטי לחוץ, אבל יכול להיות יקר ויש צורך לאטום מחדש או לצבוע מדי פעם.

– פלסטיק: זול וקל לתחזוקה, אבל לא נראה טוב כמו רהיטי עץ או מתכת.

בחירת ריהוט הגן הטוב ביותר יכולה להיות אתגר. אתה צריך לשקול את הצרכים, ההעדפות והתקציב שלך לפני שאתה קונה משהו.

הדבר הראשון שאתה צריך לשקול הוא איזה סוג של חומר אתה רוצה. אם יש לכם תקציב, עץ הוא אופציה טובה מכיוון שהוא זול יותר מחומרים אחרים. אתה יכול גם לבחור מתכת או פלסטיק אם אתה מחפש עמידות ותחזוקה נמוכה. אם אתה לא רוצה להתמודד עם חלודה או צבע מבולגן, אז לך עם אלומיניום או נירוסטה. רהיטי עץ עשויים לדרוש צביעה כל כמה שנים, אבל זה שווה את ההשקעה אם אתה מתכנן להשתמש בהם במשך שנים רבות!

רויאל גרדן

רויאל גרדן

הרבה דברים מעניינים קורים בגן ובעולם רהיטי הגן שלנו, ולכן אני כאן, אחד שאוהב רהיטים ואסתטיקה, ורוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על העולם הזה והסביבה, אני בטוח שתגלו כמה דברים חדשים.

רויאל גרדן

הרבה דברים מעניינים קורים בגן ובעולם רהיטי הגן שלנו, ולכן אני כאן, אחד שאוהב רהיטים ואסתטיקה, ורוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על העולם הזה והסביבה, אני בטוח שתגלו כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות